עבודותיו של מקס חזן מברוקלין ניצבות על התפר הדק שבין אופנועי קסטום לאמנות טהורה. הוא בונה את האופנועים במו ידיו, בלי עוזרים או מעצבים. כל אופנוע הוא יצירה אחת ויחידה, וזה שלפנינו נולד ממנוע Harley Ironhead 1000 שהיה מונח בסדנה במשך שנים. יום אחד נתקל חזן בזוג צמיגי מכונית משנות העשרים, והקונספט התגבש מיידית. המנוע והצמיגים הם החלקים היחידים שאותם לא ייצר חזן בעצמו; שאר חלקי האופנוע – השלדה מקומרת החמוקיים, מכל הדלק בצורת טיפה, צינורות המפלט המעוקלים, המושב הסגפני, פנסי התאורה – כל אלה יוצרו ביד אוהבת ויצירתית. מכל שמן המנוע נמצא בתוך צינורות השלדה.
חזן נוהג לפתח לכל אחת מיצירותיו מערכת מתלים ייחודית; קפיצי המזלג הקדמי של ה- Ironhead 1000 חבויים מתחת למכל הדלק, מרסנים את תנועת הגלגל באמצעות מערכת מנופים אסתטית. בלם הדיסק האחורי משמש בעיקר כקישוט ויזואלי, כך גם הכנפון הזעיר הצמוד לגלגל האחורי. למכל הדלק אפשר להכניס שישה ליטרים בנזין – די והותר לאופנוע שאינו מזמין נסיעות ארוכות או מהירות.
האופנוע של חזן ארוך ומתוח; קוטר הצמיגים 31 ו-32 אינץ', ואורך האופנוע קרוב ל-2.5 מטרים. למרות זאת הוא שוקל פחות מ-150 ק"ג. עם הספק מנוע משוער של כ-55 כ"ס זה לא אופנוע מהיר, וטוב שכך… תנוחת הרכיבה הנמוכה אינה מעודדת שום דבר מהיר יותר מ"קרוּזינג" רגוע.
שורה תחתונה: לראותו בלבד, לא לגעת
מחיר: 95 אלף דולר