אקזוטיקה בריטית עם ניצוץ Lotus Evija.

טכנולוגיית הטעינה של לוטוס מאפשרת שימוש בהספק חסר תקדים של 800 קילוואט, אבל הבעיה היא שאין עדיין בעולם מטענים חזקים כל כך...

בניגוד לרימאק ולאספארק נטולות הניסיון בייצור מכוניות (או לפינינפארינה, שהתמחתה בעיקר בעיצוב), ללוטוס הבריטית יש שבעים שנות ניסיון בפיתוח וייצור מכוניות ספורט איקוניות, החל ב- Type 11הקשישה, עבור דרך דגמי כביש ספורטיביים כמו Elan ו-Esprit, שאף כיכבה כמכוניתו התת-מימית של 007 בסרט "המרגל שאהב אותי",  וכלה בדגמי פורמולה 1 מהוללים.

בשנים האחרונות נבלמה תנופת הפיתוח של לוטוס, אבל עם ה- Evijaהמדהימה היא מתייצבת בראש החץ של טכנולוגיית ההייפרקאר. מערכת ההנעה של המכונית דומה לזו של מתחרותיה הישירות – קרוב ל-2,000 כוחות סוס, כשתי שניות מאפס למאה, טווח של כ-350 קילומטר ומהירות מרבית מעל 350 קמ"ש.

צמצום תכולת המצבר ל-70 קוט"ש אִפשר לייצר הייפרקאר השוקל 1,680 קילוגרם בלבד, אבל דורש טעינות תכופות יותר. טכנולוגיית הטעינה של לוטוס מאפשרת שימוש בהספק חסר תקדים של 800 קילוואט, אבל הבעיה היא שאין עדיין בעולם מטענים חזקים כל כך… המצבר ממוקם מאחורי המושבים, מייצר חלוקת משקל אופטימלית להשבחת ביצועי המסלול.

רכבי הייפרקאר הפכו נתונים דמיוניים, כמו תאוצות של אפס עד מאה בשתי שניות, או אפס עד 300 קמ"ש בפחות מתשע שניות, למובנים מאליהם, אבל זה ממש לא כך, כי אפילו מכונית-על כמו בוגאטי שירון נזקקת ל-13.6 שניות כדי להגיע ל-300 קמ"ש. המהפכה החשמלית מכניסה אותנו לעידן חדש – לא רק שהיא מייצרת ביצועים דמיוניים, היא גם מאפשרת ליצרנים נטולי מסורת מוטורית להשתחל למועדון ההייפרקארס. במקרה של לוטוס, האֶווִייה אמורה לספק לא רק תאוצות מסחררות אלא גם התנהגות כביש מצוינת והיגוי עתיר תחושה. סדרת הייצור תמנה 130 מכוניות בלבד.

שורה תחתונה: רכב המילוט של מלכת אנגליה…

מחיר: 2.3 מיליון דולר

למכוניות חדשות נוספות היכנסו כאן

 

 

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן