כניסה ראשונה של לקסוס לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים – מול אאודי Q3 למשל – והחברה עושה זאת עם המראה המותגי החדש והמחודד, עם עיצוב תא נהג ייחודי, ברוח המראה הרטרו-מודרני החדש של לקסוס, אשר שואב השראה מרכבי התצוגה האחרונים, וכמובן, עם מערכת הנעה היברידית (או בלי – אתם בוחרים). כמה קטן יהיה הלקסוס כיס הזה? ובכן, הוא מתבסס על הפלטפורמה המשרתת גם את טויוטה CHR ועם אותו בסיס גלגלים של 264 ס"מ. להנעה ההיברידית תפוקה של 179 כ"ס, וההנעה קדמית בלבד, דרך תיבת הילוכים רציפה. מחיר: כ-240 אלף שקל.