השם קונטיננטל מעורר דימויים של גמיאת מרחקים ארוכים במהירות רבה ובנוחות עילית, וזו בדיוק החוויה שבנטלי רצתה לספק ללקוחותיה – המעטים בני המזל – בשנות ה-50. למנוע הטורי נפח עצום של 4.9 ליטרים ותפוקה של 178 כ"ס. המנוע, אשר פותח על ידי רולס רויס, היה, כצפוי, חלק מאוד בפעולתו ומאוזן באופן מושלם. תיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה הילוכים, מתלים נפרדים בחזית, מעצורים מתוגברים, ואפילו מתלה אחורי אקטיבי, שבעזרת מתג בתא הנהג אפשר היה לכוון את רמת קשיחותו. פאר וביצועים בחבילה יקרה אחת. מחיר: כ-500 אלף דולר.