שברולט קורבט היא אחד הביטויים המובהקים ביותר למכוניות השרירים של שנות השישים באמריקה; זו מכונית ספורט-קופֶּה דו-מושבית, עיצובה הקלאסי מקסים היום לא פחות מכפי שהיה לפני שבעים שנה.
השברולט בגוון Mint Blue Pearl היא אקזמפלר ייחודי שעבר שיפוץ, שדרוג ו-Detailing קפדני מפגוש לפגוש. המשפצים לא פסחו על אף אינץ', כולל אזורים המוצנעים מן העין. ראשי המנוע צבועים בגוון תכלת ייחודי, דפנות תא המטען רופדו בגוני לבן-תכול, כמו גם ריפוד המושבים. במכונית מותקנת מערכת צליל מודרנית, בעיצוב רטרו מיושן.
בחרטום המוארך פועם מנועV8 LS3משופץ ומשודרג, בנפח 6.2 ליטרים, שהספקו כ-300כוח סוס; זוהי יחידת כוח המשמשת עד היום לבניית רכבי ביצועים בכביש ובשטח. הרכב נועל צמיגים ספורטיביים מודרניים נמוכי חתך, הסרן האחורי מחוזק על ידי סדנת הביצועיםCurrie . ארבעה מפלטים מבצבצים מתחת לפגוש האחורי, מבשרים למתבוננים מאחור שהקורבט הזאת ייחודית.
הבעיה היא, שגרגורו המהפנט של מנוע ה-8V לא נשמע כמעט, שכן המכונית נסעה פחות מ-500 מייל מאז בוצע בה השיפוץ המסיבי, והיא הפכה למוצג מוזיאוני סטטי. האם מכוניות אספנות נועדו להיות פסל קינטי, או אולי מוטב לנהוג בהן וליהנות מיכולותיהן?
מיצוב הקורבט כאיקון לעוצמה הטכנולוגית האמריקאית נצרב בתודעה בתחילת שנות השישים, כאשר שברולט החכירה קורבטים לכל האסטרונאוטים של נאס"א, שהשתתפו בתוכנית החלל. האסטרונאוטים שילמו דולר אחד לשנה דמי חכירה.
שורה תחתונה: תנו לה לעוף
מחיר:330 אלף דולר