האקסלסיור הנוסטלגי מצויד במנוע שלוש בוכנות בנפח 1.0 ליטר (61 אינץ' מעוקבים) ובתיבת שלושה הילוכים. צינת הצד (כך קוראים ל"סירה" של אופנוע) המקורית מאפשרת רכיבה נוחה לשני נוסעים עם ציוד קל. כדי להתמודד עם שבילי עפר בעלי "קוֹליס" עמוקים ניתן להגדיל את רוחב הסרן האחורי, כדי להתאימו לתנאי שטח מגוונים. ב-1915 נחשבה אקסלסיור לאחת משלוש הגדולות לצִדן של אינדיאן והארלי דיווידסון. אקסלסיור הצליחה מאוד במירוצי מהירות של תחילת המאה העשרים, הודות לתכנון מתקדם של הצילינדרים ושל סעפות הפליטה ובזכות מנגנון תזמון חדשני. אופנוע ספציפי זה עבר 4,900 מייל בלבד, מחירו לא פורסם.