ל-NIO היתה אמביציה להביס גם מכוניות-על משמעותיות, כמו למבורגיני וראדיקל, אז היא קבעה זמן שיא מדהים, שהופך אותה למהירה ביותר מכל מכוניות העל החוקיות לכביש שנבחנו
המכונית הזאת כבר קבעה את שיא המהירות למכונית חשמלית במסלול הנוּרבוּרגרינג בגרמניה (שהוא אמת המידה לביצועים בעולם הרכב), שאורכו 24.4 ק"מ, עם זמן של שבע דקות, 51 שניות ו-12 מאיות. אבל מזג האוויר לא היה מושלם, ול-NIO היתה אמביציה להביס גם מכוניות-על משמעותיות, כמו למבורגיני וראדיקל, אז בתנאֵי מזג אוויר טובים יותר היא קבעה זמן מדהים של שש דקות ו-45 שניות, שהופך אותה למהירה ביותר מכל מכוניות העל החוקיות לכביש (לא מכוניות מירוץ), שנבחנו על המסלול ההוא בגרמניה, גם הלא-חשמליות.
מותג NIO מיוצר על ידי חברת סטארט-אפ סינית בשם NextEV עם חזון של ביצועי-על ברכב חשמלי, וגם עם נטייה לאוטונומיה: המכונית ביצעה לא מכבר הקפה מהירה במסלול, ללא נהג.
מדובר במכונית גדולה למדי – רוחבה 2.2 מטרים. המנועים החשמליים שלה מפיקים 1,341 כוחות סוס. מהירותה המרבית מוגבלת ל-300 קמ"ש והיא תגיע מעמידה ל-200 קמ"ש ב-7.1 שניות. היא מצוידת בצמיגים מיוחדים, שבעזרתם – ובזכות תכנון אירודינמי קפדני היוצר כוח הצמדה רב – ביכולתה, לדברי יוצריה, לבצע פנייה במהירות אשר תיצור G3 (רוב מכוניות הספורט יחלו להחליק ב-1G).
שורה תחתונה: מהירות-על ברכב-על
מחיר: כ-1.2 מיליון דולר