המכונית מציעה עיצוב סקסי ומרהיב לצד שימוש נרחב בחומרים מרוכבים. למעשה, במבנה שלה אין פלדה, והיא עשויה ממקשה אחת של אותם חומרים מתקדמים
מאז ייסודה במילנו, בשנת 1910, ממשיכה אלפא רומיאו לעצב וליצור כמה מהמכוניות המרשימות והאקסקלוסיביות בהיסטוריה של תעשיית הרכב. אבל לא רק זאת, יש לה גם מורשת מדהימה של ספורט מוטורי עם ניצחונות רבים ועם שורה ארוכה של נהגים מוכשרים – מורשת שלא נופלת מזו של פרארי.
האלפא רומיאו ספיידר החדשה מציעה לחובב הנהיגה שלדה עם מנוע מרכזי (המנוע ממוקם מאחורי המושבים ולפני הציר האחורי), בתצורה שבה נבנו מכוניות המירוץ של היצרן, אשר יוצרת בדינמיות שלה את המהות של אותו DNA ייחודי של אלפא רומיאו.
המכונית מורכבת בעבודת יד בעיר מודֶנה, איטליה, ומציעה עיצוב סקסי ומרהיב לצד שימוש נרחב בחומרים מרוכבים (סיבי פחמן). למעשה, במבנה של המכונית אין פלדה, והיא עשויה ממקשה אחת של אותם חומרים מתקדמים. המטרה היא לקבל יחס הספק/ משקל מעולה, כמו גם קשיחות רבה ובטיחות מרבית לנהג ולנוסע.
על ההנעה מופקד מנוע טורבו בנזין בנפח 1.8 ליטר עם תפוקה של 240 כ"ס. ההנעה אחורית, והכוח עובר דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים, להעברות הכי מהירות שאפשר. ל-100 קמ"ש האלפא תגיע ב-4.5 שניות, ומהירותה המרבית 257 קמ"ש.
שורה תחתונה: מכונית מירוץ לכביש
מחיר: 720 אלף שקל