הרנגלר הזה הוא לא רק אחד שעבר "רענון" או מתיחת פנים; הוא דור חדש לגמרי, שמציע שלדה מעודכנת ומודרנית יותר, שינויי מרכב ועיצוב וגם התאמת מערכת ההנעה לדרישות העדכניות של השוק, לצד מערך בטיחות אקטיבי מלא (בהתאם לזמינות מהיצרן). אנחנו נקבל את הגרסה עם מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו בנזין החדש, אשר מפיק 272 כ"ס ו-41 קג"מ (פחות סוסים ויותר מומנט ממנוע ה-V6). המנוע מעביר את הכוח אל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית של ZF, עם שמונה הילוכים, וגם משתמש בטרנספר חדש עם אפשרות להנעה כפולה גם על הכביש. מחיר: החל ב-300 אלף שקל.