מותג גרמני שידע עליות ומורדות – וגם פשיטת רגל – בחייו הקצרים מאז נוסד ב-2004. כיום הוא בבעלות קונצרן סיני, אבל שומר על הייצור בבוואריה ומעסיק כ-45 עובדים בלבד. לשני מייסדי החברה ניסיון רב: אחד מגיע מעולם ייצור רכבי העל, והשני מחטיבת המירוצים של אאודי, שבראשה עמד שנים רבות. המכונית נחשפה לפני כשנה, עם מנוע המפיק אלף כוחות סוס מנֶפח של ארבעה ליטרים ושני מגדשי טורבו. אלה מביאים אותה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ולמהירות מרבית 360 קמ"ש. מחירה: 800 אלף דולר.