מלבד ייחודו האסתטי של בלאדי-מרי, האופנוע חריג גם בכך שנבנה באיטליה, בסדנת הקסטום של אלדו לנצ'יאנו במילנו. יש שיאמרו כי מוצאו האיטלקי הכתיב עיצוב ייחודי ביותר, עם מרכב מקומר וזורם המודגש על ידי גלגל קדמי גדול במיוחד, 32 אינץ'. לאופנוע אין רגלית צד, אלא מערכת פנאומטית המנמיכה אותו עד שגחונו מונח על האספלט. המרכב מתחדד לאחור עם שני ארגזי צד Bagger, ליצירת זנב מחודד ואירודינמי. כל המרכב ושלדת הצינורות נוצרו בעבודת יד קפדנית עם כבלי חשמל סמויים, מצערת אלקטרונית fly-by-wire ועוד. העבודה על האופנוע נמשכה מ-2012 עד 2019, ומחירו 68,200 דולר.