לעומת אופנועי צ'ופֶּר הסגפניים, ההארלי הכתום הזה מייצג את צִדה השני של תרבות הקסטום; זהו אופנוע טורינג כבד, המתאים מאוד לרכיבות ארוכות. מודרני יחסית, עם מנועV-Twinקלאסי בנפח 1,800 סמ"ק, תיבת שישה הילוכים, מערכת ABS ובקרת שיוט אלקטרונית, מערכת ניווט, וכן מערכת חימום למושבים ולידיות הכידון. גרסאות CVOהמחוזקות יוצאות מהמפעל ברמת גימור גבוהה מאוד, עם משקף קדמי מתכוונן חשמלית אשר יכול להגן על הנוסעים מפני איתני הטבע, מערכת צליל מרובת רמקולים המנעימה לנוסעים את שעות הרכיבה. את ציודם האישי יעמיסו לארגזי המטען Dirtybird, הכוללים גם ארגז עילי (מלבד השניים הסטנדרטיים).
צביעת הקסטום הכתומה ועיטורי הכרום בוצעו על ידי Brian Loker, צינורות המפלט הורכבו על ידי סדנת Destroyer, הגלגלים בגודל 26 אינץ'. בולמי אוויר Arnott מאפשרים להנמיך את האופנוע לגובה האספלט, ולהגביה אותו לקראת היציאה לדרך (או לצורך העמסת משקל רב של נוסע וציודו האישי). למרות המראה השונה לחלוטין ממראה הצ'ופר הקלאסי, תנוחת הרכיבה דומה למדי: הרוכב יושב נמוך אל מול כידון גבוה–תנוחה המעניקה רכיבה רגועה ונינוחה.
האופנוע שוקל למעלה מ-400 ק"ג והוא מסוגל לעבור את ה-160 קמ"ש, אבל אל תחשבו על זה בכלל; אופנועי תיור-קסטום מיועדים לצאת לגיחות רגועות או למסעות חוצי יבשות, והכל בקצב רגוע עם עצירות רענון תכופות.
שורה תחתונה: פריגטת סיור על שני גלגלים
מחיר: לא ידוע (יעמוד למכירה בלאס וגאס בינואר 2022)