גיבור הלילה La Nuit– קולקציה מבית S.T. Dupont

La Nuit– קולקציה מבית S.T. Dupont
מוטיב המעבר מהחושך אל האור מלווה את הסדרה La Nuit, שהשיקה S.T. Dupont במרץ השנה, כהוקרה לספר הנפלא של דיומא.

גיבור הספר המפורסם של אלכסנדר דיומא האב "הרוזן ממונטה כריסטו", אדמונד דאנטס, שעל שמו נקראת הוויטולה הכי מזוהה עם מותג הסיגרים מונטה כריסטו, אדמונדו, העביר פרק ארוך ועצוב של חייו בחשכה. הרחק מאהובת לבו מרסדס, נבגד וננטש על ידי כל מכריו, כלוא על אי מרוחק במשך ארבע עשרה שנים, עד לבריחה הנועזת. הוא יוצא מחושל, משכיל, חזק פיזית ונפשית, מסיים את התקופה האפלה בחייו ומתחיל את המסע אפוף המסתורין שלו בחיפוש הגאולה.

מוטיב המעבר מהחושך אל האור מלווה את הסדרה La Nuit, שהשיקה S.T. Dupont במרץ השנה, כהוקרה לספר הנפלא של דיומא. כל הסדרה מאופיינת במעבר צבע כרומטי מגוון זהוב בהיר אל גוני הלילה האפל, עליהם מתנוסס הירח הבהיר, שופע אלמנטים מסתוריים המזכירים את אופיו של גיבור הסיפור. הירח מופיע על כל אחד מפריטי הסדרה.

La Nuit– קולקציה מבית S.T. Dupont

המאפרה, קונוטציה לתקומת דאנטס מן האפר, עשויה פורצלן, צבועה בעבודת יד ומצופה בשלוש שכבות של לכה, מעליהן עיטורים עשויים כסף סטרלינג. הירח המיוחד מופיע גם על אחד הצדדים של המצית Grand Dupont האיקוני בעל שני סוגי הלהבה, רכה ולהביור, כשמצדו השני צרוב בכסף הסמל המוכר של מותג הסיגרים מונטה כריסטו. הירח והסמל של מונטה כריסטו מופיעים גם משני צִדי הלהב המחושל של קוטם הגיליוטינה, המשמש גם ככַּן לסיגר. מחירים: מצית 6,400 שקל, מאפרה 1,980 שקל, קוטם 1,070 שקל.

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן