אמנית אמריקאית, נולדה ביוון ב-1974, חיה ופועלת בניו ג'רזי, ארצות הברית. יוצרת עבודות גרוטסקיות ומטורפות, חצי-פיסול חצי-ציור, מבוססות על דימויים דיגיטליים שהיא לוקחת מהמדיה החברתית ומהאינטרנט, שהם מקור מצוין לתרבות הפופולארית. עבודותיה דוחות ומפתות גם יחד, מלאות בתשוקה ובקיטש.
ביוורס עובדת במדיומים שונים –רישומים, ציורים, מיצבים, הדפסים ותבליטים פיסוליים– שאותם היא מעצבת בסגנון ייחודי בתהליך מורכב: היא יוצרת את הדימויים בקצף ובשכבות עבות של צבע אקריל עד שהם הופכים ליצירה תלת-ממדית חומרית וגסה. העבודות שלה נראות, לרוב, טוב יותר מרחוק, וכאשר מתקרבים אליהן רואים גוש של צבע גס ונוקשה. יש לה רפרטואר חוזר של נושאים העוסקים באיברי גוף (שפתיים, עיניים, ידיים, ציפורניים וכו'), סדרות העוסקות בהדרכת איפור קוסמטי, וגם כאלה העוסקות באוכל, כמו ההמבורגר האמריקאי האיקוני הנוטף רטבים ומסמל את תרבות השפע – כולם נלקחו מפוסטים שזכו לפופולאריות באינסטגרם.
ב-2019 היתה לביוורס תערוכת יחיד, ב- MoMA PS1 בניו יורק, שנקראה "החיים שמגיעים לי", שבהעסקה בתרבות הצריכה והציגה, בין היתר, עבודות מסדרה בשם "פורנו אוכל" ("Food Porn"), ובהן ציורים של פרוסות בשר נא וציפורניים מצוירות ביצירות מופת היסטוריות כמו "המונה ליזה".
העבודות הצבעוניות שלביוורס נכללות באוספים של מוזיאון וויטני לאמנות אמריקאית, המכון לאמנות עכשווית במיאמי ומוזיאון תל אביב לאמנות.