דורכים ענבים Quinta do Vale Meao, פורטוגל

Quinta do Vale Meao, פורטוגל, ממוקם בלב שטחי כרמים הגולשים לעבר הנהרו
2,200 דונם של כרמים על גבעות אבן צפחה וגרניט גולשים כלפי "נהר הזהב" Douro, נהר החיים של יינות הפורט. הכרמים נטועים בידי אדם, בחפירה על אבן, על טראסות מעוגלות

פורטוגל, ארץ היין הרומנטית, נשארה מסורתית, כמעט עתיקה, בחלקה הצפוני, באזור יינות הפורט המפורסמים. שם עדיין "דורכים ענבים", פשוטו כמשמעו, ברגליים יחפות, בתוך Lagares (אגנים או בריכות מבטון או משיש), גברים ונשים יחדיו, לקצב צליליו של אקורדיון זקן וצורמני. לא, זאת לא הצגה, זו שיטת ייצור ישנה של יינות פורט, שיטה בדוקה ויעילה למרות התקדמות הטכניקה. הדריכה מוסיפה לתירוש חלק מהטנינים של הזגים והשדרות, ומדגישה את הצבע האדום הבוהק.

2,200 דונם של כרמים על גבעות אבן צפחה וגרניט גולשים כלפי "נהר הזהב" Douro, נהר החיים של יינות הפורט. הכרמים נטועים בידי אדם, בחפירה על אבן, פיצוץ לכל שתיל, על טראסות מעוגלות. כרמים הדורשים עבודה קשה מכורמי האזור. 17 זני ענבים מאושרים לייצור הפורט, וארבעה מהם שולטים: טוּריגה נסיונל, טוריגה פרנקה, טוריגה בַרוֹקַה וטינטה רוריז.

Quinta do Vale Meao אגן דריכת הענבים. שיטה בדוקה ויעילה, כמו פעם

הקווינטה, היקב, בעל היסטוריה ארוכת שנים, עבר ב-1999 לבעלותו של פרנסיסקו חוויאר דה אוֹלַזַבַּל, היינן החרוץ שהיה בילדותו בין עובדי היקב. מבנה היקב – בניין מוארך בלב שטחי כרמים אינסופיים, בנוי מאבני גרניט, עם גג אדמדם הנראה למרחוק.

שורה תחתונה: מסורת הפורט נשמרת

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן