הכי קרובה לקובה

מדינה שטופת שמש ועתירת חופים, יעד תיירות אולטימטיבי. ורק מפרץ מפריד בינה לבין קובה. אז ברור שתמצאו בפלורידה מועדוני סיגרים איכותיים, שיקפיצו את החופשה שלכם

פלורידה, המדינה השלישית בארצות הברית במספר תושביה, ממוקמת בדרום-מזרח ארצות הברית, כשמדרום לה מפרץ פלורידה. מעֶברו השני של המפרץ שוכנת קובה, מולדת הסיגרים. קרבתה היחסית לקובה הפכה את פלורידה, במרוצת השנים, לשער נוח להעברת טבק לארצות הברית, ולפיכך גם למוקד משיכה לחובבי סיגרים.

בפלורידה שורר מזג אוויר נוח מאוד בכל עונות השנה – החורף לא קר והקיץ אינו לוהט – ויש בה שפע של חופים מרהיבים על שפת האוקיינוס האטלנטי. בשל כך היא מהווה יעד מבוקש לתיירות ולחופשה, ומספקת תרבות נופש עשירה ונינוחה.

כל הנאמר עד כאן מוביל למסקנה אחת ברורה: אם אתם מחפשים יעד נהדר לחופשה, ובייחוד אם אתם חובבי סיגרים – פלורידה היא המקום. ולמרות שכיום נהיה קשה יותר ויותר למצוא בעולם מקומות המאפשרים עישון בפרהסיה, כאן ניתן עדיין ליהנות מ"השילוש הקדוש" – סיגר משובח, חברה נעימה ואלכוהול מובחר – תחת קורת גג אחת. הנה כמה המלצות על טרקליני סיגרים בפלורידה, לביקור הבא באזור.

Angry Moon Cigars – Zino Platinum Lounge, פאלם ביץ'

החנות והטרקלין "הירח הכועס" של זינו, בעיר הקטנה Palm Beach Gardens שבמחוז פאלם ביץ', ממוקמים על החוף, והטרקלין פונה ממש לקו המים. צלילי פסנתר "לייב" והופעות חיות בסופי השבוע יכניסו אתכם לאווירה. תמצאו כאן מבחר ענקי של סיגרים, ובראשם מותג הדגל דוידוף, לצד מותגים נוספים כמו אשטון ופדרון,

בר המשקאות העצום מציע יינות אספנות נדירים ויותר ממאה מותגי סקוטש מיושנים ופרימיום, ובנוסף על כך תוכלו ליהנות מקפה איכותי הנטחן במקום. ואם אתם רעבים, יש תפריט אוכל קליל או, אם תבחרו בכך, תוכלו לסעוד במסעדה הצמודה, שבה אסור לעשן.

העיצוב אלגנטי – עץ כבד, טפטים בסגנון קלאסי, תמונות גדולות, תקרת עץ וקש עם מאווררי ענק. כל הארונות והיומידורים, כמו גם הדלתות, מעץ כהה עם שלל פיתוחים ועיטורים; נברשות קריסטל גדולות; בר רחב במרכז וסביבו כיסאות בעלי מסעד עגול מרופדים בעור חום; ספות וכורסאות עור מסוגננות וקלאסיות. התחושה הכללית היא של הצצה לעולם הישן, האלגנטי, של שלהי המאה ה-19. יש גם פינות ישיבה נוחות בחוץ, עם כורסאות רטאן כהות.

2401 PGA Blvd., Suite 188 Palm Beach Gardens

(561) 296-5995

www.angrymooncigars.com

Executive Cigar Shop & Lounge, סנפורד

Executive Cigar Shop & Lounge, סנפורד

בעיר סנפורד, שנודעה בזכות האוניברסיטה היוקרתית והמרכז הרפואי הגדול שבה, שוכנים – על גדות נהר סנפורד – חנות וטרקלין סיגרים יוקרתיים. הטרקלין האלגנטי ממוקם בצמוד לחנות, המתמחה בסיגרי פרימיום. הוא מעוצב בסגנון מודרני, כשלאורך הקירות יומידורים מעץ בהיר המכילים מגוון מותגי סיגרים מובילים כגון דוידוף, ארתורו פואנטה, קוהיבה, רוקי פאטל, לה פלור דומיניקנה ולה אורורה.

בר המשקאות במקום מצויד במערכת אוורור חדישה, המונעת מארומות הסיגרים והמשקאות להתערבב אלה באלה. הבר מציע קוקטיילים קלאסיים וכמה הפתעות מקומיות, לצד תפריט אלכוהול הכולל מותגי וויסקי ובורבון מהעולם, מגוון רחב מאוד של מותגי רום וטקילה וכן וודקה, ג'ין ובירה מהחבית ובבקבוקים.

המבנה הלבן, בעל החלונות הגדולים, משקיף לנהר. במרכזו בר ארוך ורצפה שחורה. כיסאות בר ממתכת, עם ריפוד שחור, משתלבים עם כורסאות עור מודרניות שחורות ועם מאפרות עומדות עשויות מתכת. הריהוט, בגוונים של שחור, עומד בניגוד גמור ללבן הבוהק של המבנה והקירות. במקום יש גם מרפסת המשקיפה אל הנהר, וגם בה תמצאו פינות עישון נוחות.

לחברי המועדון ניתנת גישה לחדר VIP – חדר ישיבות שיכול להכיל עד 25 אורחים. מדי רבעון החברים מוזמנים לטעימות פרמיום ואף לוקחים חלק בקביעת תמהיל המוצרים ותפריט הסיגרים שיוצג ברבעון הבא. לכל חבר זכות להזמין עד שלושה אורחים, ואלה, כמו חברי המועדון עצמם, נהנים מ-25 אחוזי הנחה על כל הסיגרים ומשימוש חינם ביומידור לאחסון רכישותיהם. אורחים שאינם חברי מועדון יכולים לשכור שטחי אחסון ביומידורים של המקום.

225 West Seminole Blvd. 1108, Sanford

(321) 926-3611

www.executivesanford.com

Fuma Cigar Social

Fuma Cigar Social

לא, לא מיאמי, טלהאסי היא עיר הבירה של פלורידה. באזור המידטאון של העיר, הממוקמת לא רחוק ממפרץ מקסיקו, שוכן מועדון סיגרים עם חנות, המזמין להתנסות במגוון מותגים – למתחילים ולחובבי סיגר מושבעים כאחד.

המועדון, המיועד לחברים ולאורחים, מציע אווירה קלילה, לא רשמית. חדר לחות גדול ומשוכלל מכיל מבחר מותגי סיגרים קובניים כגון קוהיבה, רומאו וג'ולייטה, מונטכריסטו, וכן מותגים נוספים ובהם אוליבה, אשטון, פרדומו, רוקי פאטל, פדרון, הויה דה ניקרגואה ועוד. יש גם סדרות פרימיום נדירות וסדרות מוגבלות וייחודיות. מערכת סינון אוויר חדישה ומתקדמת מאפשרת ליהנות ממלוא הארומה של הסיגר שבחרתם, באוויר נקי. ובכלל, מקפידים כאן מאוד על שמירת איכות הסביבה.

מלבד סיגרים, המקום מציע תפריט יין עשיר, בירה וגם מבחר סוגים של קפה קובני פרימיום. מוזיקת רקע מושמעת תדיר ומשתנה בהתאם לשעה.

הטרקלין מואר בתאורה חמה. על רקע קיר לבנים אדומות, שעליו מסך רחב לצפייה משותפת, מוצבות כורסאות עור עמוקות, לצד שולחנות קפה מחופי זכוכית ושולחנות עץ עם כיסאות כבדים. ואם אתם אוהבים משחקים – לוחות שחמט ושולחנות מיוחדים למשחקי קלפים ינעימו את זמנכם.

1307 N Monroe St., Tallahassee

(850) 765-5756

https://fumacigarsocial.com

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן