כוכבים בהולנדית De Librije, הולנד

De Librije, הולנד. החלל המרכזי. רואים את השמים ומוגנים ממזג האוויר
זו מסעדה שאפשר לקבל בה תבשילי בשר מכמה סוגים וגם מאכלי ים, עם תוספות המבוססות על ירקות שורש וירקות העונה.

מסעדת דֶה ליברִייֶה שוכנת בבית מלון הנושא את אותו שם בעיר זְווֹלה שבמזרח הולנד, כ-120 ק"מ צפונית-מזרחית לאמסטרדם. המקום נפתח ב-1993 על ידי השף ג'ון בואֶר ואשתו תרזה, המשמשת כמארחת והמומחית ליין. המסעדה זכתה בכוכב מישלן הראשון שלה כבר ב-1993, בכוכב השני ב-1999, וב-2004 הפכה למסעדה השנייה בהולנד בעלת שלושה כוכבי מישלן.

המסעדה והמלון שוכנים בבניין אבן שנבנה במאה ה-18 ושופץ באחרונה. החלל המרכזי של המסעדה הוא חצר פנימית המכוסה בתקרת זכוכית, שדרכה רואים את השמים אך מוגנים מפני מזג האוויר ההולנדי, ויש גם חדרים המציעים פרטיות רבה יותר וכן טרקלין המתנה חמים ומזמין.

De Librije, הולנד. טרקלין המתנה חמים ומזמין. לנוח לפני או אחרי הארוחה

זו מסעדה שאפשר לקבל בה תבשילי בשר מכמה סוגים וגם מאכלי ים, עם תוספות המבוססות על ירקות שורש וירקות העונה. מלבד זאת מוצע תפריט צמחוני עשיר ומגוּון, והמקום אף מתהדר במרתף יינות מכובד. המחיר הממוצע לארוחה הוא כ-290 אירו לאדם, ואם תרצו, יש "חבילה" הכוללת ארוחת ערב ולינה במלון, במחירים בין 385 ל-525 אירו לאדם.

De Librije – Spinhuisplein 1, Zwolle, Nederland

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן