הבסיס הוא טנדר שברולט תריפטמאסטר אשר יוצר בשנים 1953-1947, אבל מתחת למרכב שנבנה מחדש תמצאו שלדה ומערכת הנעה מודרנית, ובעיקר חזקה מאוד, עם מנוע V8 המפיק 430 כוחות סוס
לוקחים מכונית ישנה וזולה, ומשפרים אותה באמצעות הגדלת הספק המנוע, התאמת המתלים לנהיגה מהירה, ואם אפשר – גם קוסמטיקה ראויה. למוצר המוגמר קוראים מכונית Hot Rod, וכל המהלך הזה יצר זרם תרבותי-מוטורי עצום בשנים שאחרי מלחמת העולם השנייה.
סדנת ICON בקליפורניה לקחה את הקונספט הזה לרמה אחרת לגמרי. הבסיס הוא טנדר שברולט תריפטמאסטר אשר יוצר בשנים 1953-1947, אבל מתחת למרכב שנבנה מחדש תמצאו שלדה ומערכת הנעה מודרנית, ובעיקר חזקה מאוד: מנוע 8V של GM עם תפוקה של 430 כוחות סוס, ואפשרות בחירה בין תיבת הילוכים אוטומטית לבין תיבה ידנית עם שישה הילוכים. כל אלה נחים בתוך שלדת סולם חדשה עם גאומטריה מודרנית, ארבעה מעצורי דיסק מאווררים, וקליפרים עם שישה פיסטונים נושכים בהם ומספקים עוצמת בלימה ראויה. יש מתלים נפרדים בחזית וסרן חי עם דיפרנציאל מוגבל החלקה כדי להוריד את הכוח טוב יותר לאספלט. התלייה נעשית עם שילוב של "קוילאוברים" (Coilover – קפיץ על בולם), כפי שנהוג במכוניות מירוץ ובמכוניות ביצועים לכביש.
חלקי המרכב השונים – כמו ידיות הדלתות, חבקים, מנופים בתא הנהג ואפילו הדשבורד – עשויים מאלומיניום מכורסם, ובשל האופי המיוחד של הרכב הזה והיקף הייצור המזערי, אפשר לבקש להתקין בו כל דבר כמעט. וכדי לקבל גם את הצליל הנכון, צִיידו את הטנדר במפלט בעבודת יד, שצליליו כוונו לבריטון המתאים… להשלמת המראה מקבל הארגז שמאחור רצפה מעץ אלון קליפורני ראוי.
שורה תחתונה: המראה נוסלטגי, הביצועים של היום
מחיר: 230 אלף דולר