בסוף שנות ה-80 חָברה יגואר לסדנת המירוצים של Tom Walkinshaw, במטרה להוביל את זירת מירוצי הסבולת. לאחר שניצחה במירוץ ה-24 שעות של לה-מאן ב-1988 וב-1990, החליטה יגואר לייצר חמישים אקזמפלרים "אזרחיים" למכונית המירוץ ההיסטורית, מהם רק 27 עם רישוי נסיעה בכבישים ציבוריים. אחת מה-27 היא היגואר שבתצלום, עם 120 ק"מ בלבד על מד המרחק. היתה זו המכונית הסדרתית הראשונה בעולם עם מרכב הבנוי סיבי פחם וקוולאר (Kevlar), משקלה העצמי 1,035 ק"ג בלבד. עם מנוע מירוצים בהספק 450 כ"ס היה לה יחס כוחות סוס לק"ג עדיף על זה של מכוניות-על אחרות. המחיר: כ-1,6 מיליון דולר.