ריינג' רובר – וזו עובדה היסטורית – המציא את המושג "רכב שטח פרימיום", כשהיה הראשון להפגיש את העור והעץ של מכוניות הפאר עם הבוץ של החוות באנגליה. 43 שנים לאחר מכן, הריינג' רובר הוא אמת המידה שלפיה ייבחנו כל הטוענים לכתר. זהו סטטוס מחייב, ואכן יש בו מחויבות לאיכות וגם למובילוּת טכנולוגית. כך תמצאו כאן מערכת המזהה על איזה מצע נוסע הרכב ומתאימה כתריסר מערכות משנה למקסם את הנוחות והעבירות – בין אם מדובר בכביש מהיר או במשעול בוצי ומסולע. וגם מנועי בנזין ודיזל מהדור האחרון, בעלי הספקים דמיוניים שמגיעים ליותר מ-500 כ"ס ו-70 קג"מ בגרסאות מסוימות. הכל עטוף בשלדה ומרכב מאלומיניום, ריפודי עור, דיפונים מעצים אקזוטיים וחלקי אלומיניום מכורסמים במכונה. עוד בעניין הטכנולוגיה: בקרת שיוט אקטיבית מבוקרת מכ"מ, מושבים המעסים את הנהג וגם ממזגים אותו, מסך DVD מפוצל ועוד. המחיר: מ-900 אלף שקל.