בסוף שנות ה-60 לפרארי היה כבר ניסיון רב במירוצים עם מכוניות בעלות מנוע מרכזי – וה"דינו" (על שם בנו הצעיר של מייסד החברה) היתה מהדגמים הראשונים שהביאו את הטכנולוגיה הזאת ממסלול המירוצים לכביש. מנוע 6Vהותקן במרכז והפיק 192 כ"ס, שלא התקשו להניע מרכב אלומיניום קליל שמשקלו טוֹנה אחת. עדכון הדגם חָווה מעבר למרכב פח (כדי לחסוך בעלויות הייצור), וכפיצוי – תוספת הֶספק למנוע. הבן דינו נפטר בגיל 24, והמכונית הפכה למזוהה עמו. מחירה: 400 אלף אירו.