סטודיו העיצוב האיטלקי עומד מאחורי עשרות עיצובים איקוניים, והבטיסטה מסמלת את כניסת הסטודיו לייצור מכוניות. זה מהלך אסטרטגי חשוב, המתבסס על הטכנולוגיה של רימאק הקרואטית; האיטלקים טוענים כי רק 40 אחוז מהרכיבים משותפים לשתי המכוניות, ואת הניחוח האיטלקי יוצר כיול המנוע ותיבת ההילוכים, המתלים, העברת הכוח וכיו"ב. המכונית נקראת על שם מייסד החברה, בטיסטה פארינה.
המרכב האיטלקי שומר על פרופורציות של מכונית-על בעלת מנוע מרכזי, למרות שלמכונית יש ארבעה מנועים קטנים, צמודים לגלגלים. תא הנוסעים המפואר מאפשר התאמה אישית ללקוח המיועד. המחשב הגדיר 128 מיליון קומבינציות אפשריות לעיצוב הפנים, ולפיכך אפשר לשער שלעולם לא יהיו שתי בטיסטות זהות.
המכונית תיוצר ב-150 יחידות בלבד, יותר מארבעים לקוחות כבר הפקידו תשלום ראשון. בצפון אמריקה נמכרו כבר 65 אחוז מהמכוניות המיועדות לשוק זה. מאות מיליוני הדולרים הנדרשים לפיתוח קו המכוניות יגיעו מחברת האם ההודית מַהינדְרה. זו רכשה ידע רב בפיתוח רכבי מירוץ חשמליים, בסדרת מירוצי Formula E.
אנשי פינינפארינה מתגאים בכך שהם מייצרים את מכונית-העל החזקה ביותר באיטליה, טיעון רב משמעות במולדת הפרארי, הלמבורגיני ושאר איקונים מוטוריים. נתוני המנוע וביצועי הבטיסטה דומים מאוד לאלה של רימאק, המספקת לאיטלקים את מכלולי ההנעה. האיטלקים השקיעו מאמץ רב בייצור סינתטי של צליל מנוע שאמור לשקף את יצירותיו הקלאסיות של המלחין האיטלקי ג'וזפה ורדי…
שורה תחתונה: שרירן קרואטי בחליפת מעצב איטלקית
מחיר: החל ב-2.2 מיליון דולר
למכוניות חדשות נוספות היכנסו כאן