שברולט קמארו היתה – ועודנה – התשובה של ג'נרל מוטורס למוסטאנג של פורד, והיא אף ניצחה אותה בסדרת המירוצים ולקחה אליפות שנתיים ברציפות, בשנים 68' ו-69'. וכמו המוסטאנג, גם השברולט השרירית היתה נחשקת יותר דווקא בדורה הראשון. כנהוג באותם ימים, שברולט פרסמה – בגלל סיבות הקשורות בביטוח – נתון הספק דליל של 290 כ"ס, אולם בפועל התפוקה נשקה ל-400 כ"ס, ממנוע V8. עוד הותקנו מתלים ספורטיביים ובלמים מחוזקים, והיו אופציות מעניינות כמו מערכת היגוי מהירה יותר, מכסה מנוע עם כונסי אוויר, תיבת הילוכים עם יחסי העברה קרובים, ובקיצור, כל מה שצריך כדי לנצח על המסלול או בכביש. מחיר: כ-70 אלף דולר.