הרעיון שדחף בזמנו את יצרנית המסוקים יורוקופטר לשתף פעולה עם מותג מרצדס-בנץ היה לנסות ליישם במסוק את עקרונות העיצוב, רמת החומרים ואיכות הגימור המשמשים במכוניות המותג, מהיוקרתיות בעולם. אחרי הכל, הכוונה היתה לפנות לאותו סגמנט סוציו-אקונומי שגם בגובה 17 אלף רגל נוהג, כדברי אוסקר וויילד, "להתפשר רק על הטוב ביותר".
המסוק שנבחר היה H145, מסוק דו מנועי בינוני-קל, שמיועד להטיס תשעה נוסעים בנוסף לשני הטייסים והוא בעל טווח נסיעה של כ-875 ק"מ. המסוק, שהושק בראשונה ב-1999, נמכר בהצלחה רבה לכוחות ביטחון והצלה בכל רחבי העולם. אבל המרחב הפנימי שלו, הגדול יחסית, כמו גם טווח הנסיעה, הביצועים המשופרים והעובדה שהוא נחשב המסוק השקט ביותר בקטגוריה שלו, הפכו אותו למועמד טבעי לשדרוג לשוק היוקרה.
הדגם הראשון של המסוק H145 Mercedes-Benz Style עלה לאוויר ב-2010, ולפני כחמש שנים, לאחר מיזוג יורוקופטר באיירבוס, הושק דגם חדש ומשופר, אשר כלל החלפת המדחף האחורי במדחף Fenestron (מורכב בתוך מסגרת הזנב)והוספת מערכות כגון חיבור WiFi, מערכת מולטימדיה משודרגת ומושבים ארגונומיים, בדגש על נוחות ומודולריות.
המושבים מורכבים על מסילות וניתן לסדר אותם על פי הצורך המשתנה. את סידור המושבים בשלשות, למשל, ניתן להסב לזוגות וגם לכלול משטחי עבודה ואחסון נוספים. בסידורים השונים מספר הנוסעים עשוי לרדת מתשעה לשבעה, לשישה או אף לארבעה, בהתאם למהות השינוי, אבל התוצאה היא חדר ישיבות מעופף, אינטימי ומצויד בכל הנדרש. רצפה מעץ אמיתי או מבחר שטיחים משלימים את המראה. המחיר: מתחיל בתשעה מיליון דולר ומטפס בהתאם לרמת הדרישות.