לולה היתה סדנת מירוצים והנדסה בריטית, שפעלה בשנים 2012-1958. הסדנה עשתה לעצמה שם כיצרנית שלדות מעולה, בעיקר למירוצים, והשתמשה באופן בלעדי כמעט במנועי V8 אמריקאיים, מהסיבה הפשוטה – שהם ממש חזקים. דגם T70 היה נפוץ בסוף שנות השישים, ויותר ממאה יחידות שלו יוצרו בשלוש גרסאות. הראשונה שבהן היתה רודסטר פתוחה, השנייה קופֶּה, והשלישית – MK3 או "סימן 3" – היתה מהדורה מעודכנת של ה"סימן 2" עם דלתות שחף. כדי להפוך את המכונית למאה אחוז בריטית, סדנת לולה החליטה לנסות גם מנוע של אסטון-מרטין, אבל הניסוי נכשל, אחרי שהמנוע שבק חיים הקפות ספורות לאחר תחילת מירוץ לה מאן בשנת 67'. מחיר: 600 אלף דולר.