פורשה ארגנה את הירכתיים של גרסת הפאנאמרה בעלת בסיס הגלגלים הקצר, ויצרה את מה שהוא בעצם הספורט-סטיישן-פאר הראשון מעולם. זה יותר תרגיל בעיצוב מאשר בשימושיות, שכן ניתוח הישבן שלה מוסיף 20 ליטר של חלל לתא המטען, ועל הדרך משפר את המרווח לראש היושבים מאחור, ומציע אופציה של מושב אחורי לשלושה במקום הסידור הרגיל לשניים. ההנעה הכפולה היא כאן כסטנדרט, ובַהיצע – כל לַיין המנועים של פורשה פאנאמרה, מ-330 ועד 550 כוחות סוס. המחיר: כ-100 אלף דולר.