רשימת הניצחונות של הרכב הזה תמלא כאן עמוד שלם, ולכן רק נציין שאם אתם רוצים רכב אספנות אחד – הוא יהיה זה. בשנת 1963 פרארי כבר היתה בתור הזהב שלה, ועל מסלול לה-מאן היא היתה דומיננטית, בעיקר בזכות ה-275 P. הוא היה גם הפרארי הראשון שניצח את מירוץ 24 השעות והביא את הגביע לאורווה של הסוס הצוהל. השלדה היתה אז חוד החנית של פרארי, ולתוכה הושתל מנוע V12 אטמוספרי שתפוקתו יותר מ-300 כוחות סוס. המכונית נמכרה אחרי 48 שנים רצופות בבעלות יחידה. מחיר: 19 מיליון דולר.