כוח המנוע עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה חכמה, אשר מנתבת אותו לפי רמת אחיזת הכביש ולפי הכיוון שאליו הנהג רוצה להגיע
חטיבת השיפורים של מרצדס AMG הצליחה תמיד בדבר אחד במיוחד: לדחוס המון כוחות סוס לתוך מכוניות מרצדס תמימות למראה. אלא שבשנים האחרונות AMG קיבלה מעמד כשל מותג עצמאי והיא מצליחה לייצר כלי רכב מרשימים לא רק בתאוצה שלהם, אלא אף בביצועים בכבישים מפותלים, וכן באבזור, בפינוקים ובאיכות כללית, כאלה שעומדים כתף אל כתף עם העילית של עולם הרכב. לדוגמה, כל מנוע של AMG מורכב, מתחילת התהליך ועד סופו, על ידי טכנאי מומחה יחיד, שבסוף התהליך – המוצלח – גם חותם וממַספר את בלוק המנוע.
המכונית הזאת עמוסה בכל טוב, שכל תכליתו לגרום לה להיות הכי מהירה שאפשר. זה מתחיל ממנוע V8 המפיק 639 כוחות סוס. כוח המנוע עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה חכמה, אשר מנתבת אותו לפי רמת אחיזת הכביש ולפי הכיוון שאליו הנהג רוצה להגיע. עוד מציעה המכונית, היגוי לכל ארבעת הגלגלים וכן דיפרנציאלים עם בקרה ממוחשבת, אשר מסוגלים להינעל אם יהיה בכך צורך.
כדי להמחיש ולהוכיח את כל יכולותיה, ה-AMG הגיעה למסלול הנורבורגרינג בגרמניה – מסלול מירוצים מיתולוגי, שבו משתמשים יצרני רכב רבים לפיתוח היכולות הדינמיות של כלי הרכב העתידיים שלהם, אבל יותר מכל, הוא מבחן יכולת ואגו. ובכן, אחרי כמה הקפות קבעה המכונית את הזמן המהיר בהיסטוריה לרכב ארבעה מושבים מייצור סדרתי: שבע דקות, 25 שניות ו-41 עשיריות. מרשים.
שורה תחתונה: גם שרירים גם שכל
מחיר: כ-1.6 מיליון שקל