הטריומף Bobber הזה משלב שתי מגמות בעולם הקסטום – החייאת אופנועי מירוץ קשישים, וקיצוץ דרמטי של מכלולים שאינם קריטיים לתפעול הכלי. האופנוע נולד ב-1970 עם מנוע טייגר 744 סמ"ק, והוא אחד מ-200 אקזמפלרים ספורטיביים כאלה שיוצרו על ידי מפעל טריומף. הוא יושב על שלדת TR6 Desert Sled frame, ובזמנו ניצח בלא מעט מירוצי עפר בסדרת AMA. הוא הגיע להישגים בולטים גם במירוצי מהירות, שהיו נערכים על קרקעיתה היבשה של ימת בונוויל.
בתום קריירת המירוצים עבר האופנוע קסטומיזציה בסגנון"Bob-Job", המתייחס להסרה או קיצוץ של כל מה שניתן להסיר מהכלי. הכינוי "Bobber" מגיע מהמנהג לקצוץ אוזניים וזנבות של כלבים וחתולים מגזעים שונים; לאופנועים זה לא כואב… ברוח זו הוסרה הכנף הקדמית, האחורית נקצצה, מושב עור רקום ומוטבע החליף את המושב הזוגי המקורי, בולם הזעזועים האחורי הושלך לאשפתות, מכל הדלק צומצם למינימום.
צינורות המפלט עוצבו בקווים נקיים, והאופנוע נצבע בכחול עמוק ומרשים, משולב בגימורי כרום ועם ציפוי שחור על השלדה. רשת מתכת מגֵנה על הפנס הקדמי מפני אבנים ניתזות, מכל הדלק קושט בעיטורים לבנים. כידון Clip-on יוצר תנוחת רכיבה נמוכה, לא נוחה בעליל. בולטים לעין הדיסקים הענקיים, המסוגלים לבלום את האופנוע ביעילות של מסלול מירוצים.
תהילתם של אופנועי המירוץ הבריטיים דעכה במהלך שנות השבעים, כאשר הגיע לשוקי אירופה הבציר החדש של אופנועים יפניים, אמינים, חזקים ומהירים יותר.
שורה תחתונה: הנציב הבריטי האחרון
מחיר: לא פורסם