השילוב היוקרתי Cabot – סנט לוסיה, האיים הקריביים

Cabot – סנט לוסיה, האיים הקריביים
המיקום הוא בפוֹינט הַרדי, חצי-אי קטן בפינה הצפונית של האי, לא רחוק מקסטריז, שמשקיף היישר אל הים הקריבי, כמו שבמאה ה-17 חיפשו התצפיתנים סימנים לספינות פיראטים באופק.

במזרח הים הקריבי, באמצע הדרך בהפלגה בין האיטי לחוף של ונצואלה שבקצה הצפוני של דרום אמריקה, שוכנת מדינת אי זעירה בשם סנט לוסיה (Saint Lucia, מבטאים: "סֵיינְט לוּשָׁה"). הנמל הטבעי, מול עיר הבירה קַסְטְריז, הפך את האי למטרה נכספת לרוב המעצמות של המאות ה-17 וה-18, והשליטה במקום עברה מצד לצד 14 פעמים, עד שהבריטים השתלטו ועשו סדר. ב-1967 זכה האי לממשל עצמי, וב-1979 קיבל עצמאות.

Cabot – סנט לוסיה, האיים הקריביים

האטרקציה הבולטת של סנט לוסיה, מלבד הנמל הטבעי, הם הנופים המדהימים המקיפים את האי – גבעות מכוסות יערות ירוקים שמשתפלות לאיטן אל הים. לכן חברת Cabot הקנדית, שמשלבת גולף עם עסקי נדל"ן ועוסקת בפיתוח והקמת ריזורטים של גולף, בחרה להקים כאן את ריזורט הגולף השלישי שלה, הראשון בים הקריבי. הרעיון: הפעלת מועדון גולף בד בבד עם פיתוח האזור ובניית וילות יוקרה, שמוצעות למכירה לכל מי שמסוגל לממן קנייה והחזקת וילה וחופשת גולף בסיינט לוסיה.

Cabot – סנט לוסיה, האיים הקריביים

המיקום הוא בפוֹינט הַרדי, חצי-אי קטן בפינה הצפונית של האי, לא רחוק מקסטריז, שמשקיף היישר אל הים הקריבי, כמו שבמאה ה-17 חיפשו התצפיתנים סימנים לספינות פיראטים באופק. המסלול, שמתפתל לאורך הצוקים הגולשים לים, נפתח לפעילות בחודש מרץ השנה. במתחם ניתן למצוא, מלבד גולף, כמה בריכות שחייה, מגרשי טניס, ספא, מרכז ספורט, מתקני שעשועים לילדים ועוד. וילות אחדות כבר מוצעות למכירה.

https://cabotsaintlucia.com

 

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן