שאטו צמרת Chateau Latour Grand Vin Pauillac 2005

על הגדה המערבית של הנהר גרון, על אדמה אבנית פורייה, ניצב שאטו לאטוּר בעל ההיסטוריה ארוכת השנים.

על הגדה המערבית של הנהר גרון, על אדמה אבנית פורייה, ניצב שאטו לאטוּר בעל ההיסטוריה ארוכת השנים. השאטו עלה לגדולה לאחר שקיבל ב-1855 את הדרגה הגבוהה ביותר של רשימת בורדו, שמהווה עד היום את דירוג היינות הרשמי של צרפת. הוא נבנה במאה ה-17, אך שָמור כמו חדש, על גבעה ציורית ירוקה ופורחת.

בעלי השאטו, משפחת פּינוֹ, מוכרת וידועה בעולם היין, מעסיקה בו כיום כשבעים עובדים מסורים, המסייעים גם בניהול השוטף. ה-Grand Vin Pauillac שהם מייצרים, המבוסס על זן הקברנה עם מעט מרלו, הוא יין מיוחס. מתיישן ביקב בשמירה קפדנית לפי שנת הבציר. יין בצבע בורדו כהה, בעל גוף ונוכחות מרשימה. מלא פרי אדום בשל, שזיפים, קסיס, אדמה, כמהין וטבק. מבקש חליצת פקק מוקדמת, רצוי חדרור. יין מאוזן להפליא, בעל יכולת הישרדות לשנים ארוכות.

ארץ ייצור: צרפת | זן: קברנה סוביניון + מרלו | מחיר: 1,220 אירו

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן