1929 Ford Rat Rod

זהו רכב Drag racing משובח, בעל מנוע V8 454 מוגדש, המספק קרוב ל-500 כ"ס.

וריאציה שרירית זו על בסיס פורד A אינה רקובה באופן מוגזם, אבל היא דוגמה טובה למכונית Rat Rod שלא איבדה את התשוקה למהירות ולתאוצה. למרות קורי העכביש המעטרים את החזית ושרבוטי גיר על המרכב, המצופה בגימור Polyurea, זהו רכב Drag racing משובח, בעל מנוע V8 454 מוגדש, המספק קרוב ל-500 כ"ס. כדי להעביר את הכוח לאספלט, הלבישו לרכב צמיגים אחוריים ברוחב 20 אינץ', בעוד הקדמיים נשארו בגודל צנוע בהרבה. מסנן אוויר אימתני מזדקר מתוך תא המנוע, עם שמונה מפלטים קצוצים ומרעישים. זה רכב לתאוצות אדירות, בקו ישר בלבד.

למכוניות קלאסיות נוספות היכנסו כאן

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן