ביונסה Rolls Royce Silver Cloud 1959

Rolls Royce Silver Cloud 1959
אם צריך לדמיין איך צריכה להיראות רולס רויס קלאסית – תחשבו על זו של ביונסה. ולא במקרה זו אחת המכוניות הנחשקות ביותר.

ביונסה, ילידת טקסס, התפרסמה כסולנית של להקת הבנות המצליחה Destiny's Child, בסוף שנות ה-90, ואחרי שזו התפרקה יצאה ביונסה לקריירת סולו מהמצליחות ביותר בעולם המוזיקה. הונה מוערך בכ-500 מיליון דולר.

Beonce

אם צריך לדמיין איך צריכה להיראות רולס רויס קלאסית – תחשבו על זו של ביונסה. ולא במקרה זו אחת המכוניות הנחשקות ביותר. היא יוצרה רק תשע שנים, עם פחות מ-8,000 יחידות בשלוש גרסאות שונות, ועם כל ההוד וההדר הראויים לראשי מדינות, דיקטטורים וענקי תעשייה בעולם. מנוע בנפח 6.2 ליטרים נתן לרכב ביצועים נהדרים. הרולס הזאת ניתנה לזמרת על ידי בעלה גֵ'יי-זי ביום הולדתה ה-25. מחיר: כמיליון דולר.

לסקירה על מכוניות נוספות היכנסו בקישור כאן

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן