נראה שסופת קרח עומדת להגיע, אז כדאי שתצטיידו באופנוע קאסטום שיוכל להתמודד עם עידן הקרח… או שתיקחו את האופנוע הזה של סדנת TGS מגרמניה. האופנוע, שנבנה כדי להשתתף באליפות העולם בבניית קאסטומים, ואף הגיע לפודיום בגמר, הוא – לא להאמין – חוקי לגמרי לרכיבה בכביש.
על כל אחד מהצמיגים העצומים של הכלי יש 120 קוצי פלדה המיועדים לרכיבה על קרח, והמבנה שמחזיק את הכל יחד הוא שלדת קאסטום שיוצרה על ידי סדנת TGS במיוחד לפרויקט זה. התצורה חסכנית במקום, ושמה את תיבת ההילוכים במיקום שבדרך כלל תמצאו בו את המתנע החשמלי של המנוע. דרך אגב, המנוע – מתוצרת S&S – הוא Twin V בנפח 1.6 ליטרים, שאליו מחוברת תיבת הילוכים, שגם היא מתוצרת S&S, עם שישה הילוכים.
אם זה נשמע לכם מוגזם, כדאי שתדעו כי התוכנית המקורית של TGS היתה לשלב מנוע של פורשה 911 כיחידת ההנעה. אבל זה היה קצת יותר מדי, אפילו בשבילם, אז הם הסתפקו בהוספה של מגדש טורבו אשר יונק אוויר היישר מחצוצרה המסתכלת לחזית. והתפוקה? הרבה יותר ממאה כוחות סוס.
עוד פיצ'ר מעניין באופנוע הזה הוא מזלג קדמי חד צִדי, מה שהופך אותו ל"לא מזלג", אלא לזרוע אחת, מעובה מאוד, האוחזת את הגלגל הקדמי בזווית בלתי אפשרית, לכאורה.
שורה תחתונה: לוהט על הקרח ועל הכביש
מחיר: לאופנוע אחד ויחיד במינו אין מחיר