הכל החל כשרנדי ברגר, איש תעשיית הבידור האמריקאית, וידידו הקרוב, אחד בשם ג'ורג' קלוני, החליטו לייצר טקילה "שאינה גורמת הֶנג-אובר לאחר שתייה הגונה". הם צירפו אליהם חבר נוסף, איש עסקי הנדל"ן מייק מֶלדמן, ויצאו לדרך בעיר חליסקו שבמקסיקו, במרכז האזור שמניב את פרי האגאבה המשובח ביותר.
ההצלחה היתה כה גדולה, עד ש-Diageo, החברה הגדולה בעולם לייצור ושיווק משקאות אלכוהוליים, רכשה מהם את המותג תמורת 700 מיליון דולר והשאירה בידיהם נתח בשווי 300 מיליון. הגבר הסקסי ביותר בהוליווד הפך, בזכות הטקילה, גם לאחד העשירים ביותר.