העיצוב לאופנוע הזה, אשר זכה באליפות העולם לאופנועי קאסטום שאינם בעלי מנוע אמריקאי, נעשה בהשראת אופנועי המירוץ הראשונים משנות העֶשׂרה וה-20 של המאה שעברה. מלבד הבחירה העיצובית הבלתי שגרתית, יש עוד דברים לא רגילים: יחידת ההנעה, שהיא מנוע ימאהה בנפח 1,700 סמ"ק והנעת שרשרת (בניגוד לרצועות) לגלגל האחורי, והצמיגים הענקיים (קוטר 23 אינץ'), בעלי חישוקים שעשויים בכרסומת מגוש אחד של סגסוגת. ועוד משהו: החלל הפנימי של צינור הכידון משמש גם מאגר לנוזל של מערכת הבלימה, ולכן, בזכות היעדרו של כלי קיבול כזה, מתקבל "לוּק" נקי ומינימליסטי. לאופנוע זה אין מחיר, שכן הוא יחיד במינו.