טייפ 57 של בוגאטי יוצרה בשני סבבים: לפני מלחמת העולם השנייה, בשנים 1940-1934, ואחרי המלחמה (תחת השם טייפ 101), בשנים 1951 ו-1952, כשבוגאטי ניסתה להתניע מחדש. זו המורשת הישירה של האחים בוגאטי כדגם האחרון שבו שניהם היו מעורבים. לבוגאטי Stalvio, הנקראת על שם מעבר ההרים המפורסם באיטליה, מנוע טורי בנפח 3.25 ליטרים, עם שמונה צילינדרים, המפיק 135 כוחות סוס. כל אחת מהמכונית הללו יוצרה בהזמנה מיוחדת – לא תמצאו שתיים כאלה זהות. מחיר: 1.2 מיליון דולר.