זוהי מכונית תצוגה – "קונספט" – אשר מחברת שני עולמות מנוגדים לכאורה: מכונית-על ורכב שטח 4 x 4. היא מציינת 45 שנות פעילות הסטודיו לעיצוב של שני האחים לבית ג'יוג'ארו, שעיצבו מכוניות איקוניות כמו אלפא סוד ופולקסוואגן גולף הראשונה. ההשראה לשֵם המכונית באה מענף הספורט האתגרי פארקור, אשר הומצא בשנות ה-80 בשכונות המצוקה של צרפת ונעשה ברבות השנים נפוץ מאוד בעולם, בעיקר בזכות חשיפה בסרטוני רשת רבים.
פארקור מתאפיינת במראה אירודינמי של מכונית-על – ברוח פרארי ולמבורג'יני – אך גם בקשיחות וביכולת של רכב שטח, עם הנעה לכל הגלגלים ומערכת מתלי אוויר שמסוגלת להרים את הרכב למרווח גחון של 33 ס"מ. מנוע V10 של למבורג'יני מפיק 550 כ"ס, ועם משקל 1,500 ק"ג בלבד התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת רק 3.6 שניות.
לפי ג'יוג'ארו, היכולת של ספורטאי פארקור להשתנות ולהתאים את עצמו במהירות לסביבה, משתקפת גם במכונית התצוגה הזאת, אשר מסוגלת להשתנות במהירות ממכונית-על מעוצבת לרכב שטח קשוח. הנהג יכול לבחור מארבעה מצבי נהיגה: נוח, שטח, חורף ו"מסלול".
העיצובים המוכרים יותר של הסטודיו הזה הם: המיני החדשה על גרסאותיה, סוזוקי SX4, פיאט גרנדה פונטו, שברולט אבאו, סאנגיונג רקסטון ומזראטי ולמבורג'יני. הסטודיו, הממוקם בטורינו שבצפון איטליה, הוא היום בבעלות קונצרן פולקסוואגן, ומלבד עיצוב רכב הוא נותן שירותים רבים בתחום עיצוב המוצר, תחבורה המונית, בניית מודלים ועוד. ג'יוג'ארו עיצבו גם שעון יד ליצרנית השעונים היפנית סייקו, בשם "ספידמאסטר". השעון זכה לתהילה בסדרת סרטי "הנוסע השמיני", ובאחרונה הפיקה סייקו סדרה מחודשת של הדגם הזה.
בקיצור: מכונית על שהיא גם רכב שטח קשוח
מחיר: אין מחיר. רכב יחיד לתערוכה (וכנראה שיישאר כזה)