מכונית הדגל של לקסוס עסקה תמיד ב"יותר": יותר חדות, יותר עידון, יותר ביצועים. השינויים האחרונים של הדגם מרימים אותו עוד "יותר". ה-LC עוסקת עתה הרבה יותר בחיבור הדינמי בין האדם למכונית: חוויית הנהיגה במרכז. לקסוס רקחה כיול מתלים מעודכן, הפחתת משקל ושינוי מאפייני הפקת הכוח של יחידת ההנעה ההיברידית ושל התיבה האוטומטית על עשרת ההילוכים שבה. מנוע הבנזין V8 מפיק 464 כ"ס ו-55 קג"מ, ומערכת ההנעה ההיברידית מפיקה 299 כ"ס ו-35 קג"מ. בשני המקרים מדובר ברכב שמהירותו המרבית 250 קמ"ש וזמני התאוצה 4.7 שניות וחמש שניות (בהתאמה) למאה קמ"ש. מחיר: החל ב-750 אלף שקל.