בסימן מאה Ramos Pinto Vinces Very Old Tawny Port

Ramos Pinto Vinces Very Old Tawny Port
היין מבטא את מורשת הבית, בגרסה עכשווית, שנרקחה בידי אנה רוסאס, אחייניתו של המייסד שהיא גם המאסטר-בלנדר של היקב.

בשנת 1880 הקים פורטוגלי בשם אדריאנו ראמוס פינטו בית פורט, שהפך להיות עוגן מרכזי בתעשיית היין של פורטוגל. היקב הזה, הנושא את שמו של פינטו, נתון כיום בבעלות בית השמפניה הצרפתי Louis Roederer.

לפני כשנתיים הפיק היקב מהדורת ייצור מוגבלת – מאה בקבוקים בלבד – של יין פורט, בלנד Tawney מיוחד של רזרבות פורט ראמוס פינטו, שגילן הממוצע מאה שנה. היין מבטא את מורשת הבית, בגרסה עכשווית, שנרקחה בידי אנה רוסאס, אחייניתו של המייסד שהיא גם המאסטר-בלנדר של היקב. יין בגוון מהגוני בהיר, מלא קרמל, שוקולד, פרי יבש ואגוזים.

מעניין לא פחות מהיין עצמו הוא הבקבוק שלו. זהו בעצם סוג של קנקן, שנוצר על ידי אמן ניפוח זכוכית פורטוגלי בשיטה עתיקה. לאחר מכן קושט בלוגו מכסף, כדי להעשיר את מראהו, ולבסוף קיבל תחתית עגולה מעץ וכן תיבת עץ דקורטיבית לאחסון.

ארץ ייצור: פורטוגל | זן: סוּסַאוֹ + טוּריגה נסיונל + טוריגה פרנקה | מחיר: 5,400 אירו

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן