זהו השעון המורכב ביותר שמותג רישאר מיל יצר אי פעם. 816 רכיבים, שני קפיצים ראשיים, שבעה מחוגים, 11 תצוגות שונות וטורביון, וכל זה בתיבה בקוטר 42 מ"מ בלבד. זה שעון שנועד לחוג הסילון, ונולד משיתוף פעולה עם חטיבת מטוסי המנהלים באֵיירבאס. ככזה הוא מיועד לנוסע המתמיד שכבר יש לו הכל, חוץ מאשר את היצירה המרהיבה הזאת.
יש כאן טורביון זעיר שמייצב את הכוח ומעביר אותו למחוגי זמן רחבים, מחוג של אזור זמן שני ותת-חיווי נוסף של שעה אחרת לגמרי, ותצוגת תאריך מוגדלת שניצבת בחלון ממורקר בעיצוב של מד גובה במטוס. אבל כל זה די שגרתי. מה שפחות נפוץ, וקיים כאן, הוא שעון מעורר בוויברציה, דבר שהיה חיוני בעבר, כשחללי הפנים של המטוסים היו רועשים מאוד, ושעון רוטט היה מסייע לטייסים לנווט נכון ולשנות כיוון בזמן הנכון.
ההשראה התעופתית באה לידי ביטוי בחלקים נוספים – כתר דמוי טורבינת סילון וכפתורים דמויי תושבות המנועים. גם החומרים עצמם מגיעים מעולם התעופה: הקליבר והתיבה עשויים מטיטניום תעופתי ומתרכובת ייחודית של סיבי פחמן.
למנגנון הרטט יש קפיץ נפרד משלו, והוא נמתח על ידי לחיצה חוזרת על הכפתור השמאלי התחתון שבשעון. המשקולת הרוטטת עשויה מגוש יחיד של זהב והיא מבצעת 5,400 סל"ד למשך 12 שניות.
בשורה התחתונה: עולה כמו מטוס
מחיר: 1.25 מיליון דולר
לשעונים נוספים היכנסו לקישור כאן