בעולם של אחרי מלחמת העולם השנייה, אחד המוטיבים המרכזיים בעיצוב מכוניות הגיע מהתעופה, וזה נתן לנו עיצובים אירודינמיים מרהיבים למכוניות רבות בשנות ה-40 וה-50. את המראה הרבוע והתכליתי, שנראה כי עוד לא השתחרר לגמרי מזה של הכרכרות הרתומות לסוסים, החליף מראה הרבה יותר נוזלי וזורם. קווי הגוף העגולים והקמורים, שהפכו לדומיננטיים, הביאו הבטחה לעוצמה ומהירות. המעצבים של פעם יכלו רק לחלום על הדמיית מחשב ועל מנהרות רוח שיסייעו ביצירת גופים בעלי אירודינמיות יעילה, וכל מה שיכלו אז להסתמך עליו היה החוש האסתטי והאמנותי שלהם, לא פחות מהמדעי. וזה מה שיצר כמה מהמכוניות וכלי הטיס היפים ביותר.
השעון הזה שואב השראה מאותו עידן – חדשני ואופטימי של אחרי המלחמה – עם נגיעות בעולם הרכב והתעופה של אמצע המאה שעברה. התיבה מורכבת מאוד במראה שלה, עם שילוב של אזורים מוברשים וכאלה המבריקים בפוליש. גם הקליבר שבתוכה רחוק מלהיות שגרתי, והוא בעל מתיחה ידנית וחיווי הממוקם בנקודות שונות בתיבה. פאנל שקוף חושף "תיבת הילוכים" שנמצאת בלב הקליבר – זהו בעצם דיפרנציאל פלַנֶטַרי אשר משלב את הכוח המגיע משני מחגרים שונים כדי להציג מדידת זמן יציבה ומדויקת. לשעון שתי גרסאות: "כביש" – עם לוח דמוי מד מהירות של רכב, ו"אוויר" – עם לוח דמוי שעון בקוקפיט של מטוס.
שורה תחתונה: מגיע רחוק
מחיר: 200 אלף דולר
לשעונים נוספים היכנסו לקישור כאן