סיפור משפחתי Padrón 1926 Series Family Reserve 45 Years Natural

אחת מסדרות הדגל של המותג, Serie 1926, מציינת בשמה את שנת לידתו של המייסד. במסגרתה מוצעת הסדרה המשפחתית Padron Family Reserve

"לזרוע טבק, להריח טבק, ליהנות מטבק ולשתף טבק – כל אלה היו מרכיב בסיסי במהלך כל חיָי, כמו גם חיֵי משפחתי". דבריו אלה של חוסֶה אורלנדו פַּדרוֹן, מייסד מותג הסיגרים הנושא את שמו, משקפים את אהבתו ליצירתו ואת המורשת שהנחיל לחובבי הסיגרים ברחבי העולם. בנו, חוֹרחֶה פדרון, ממשיך את המסורת ביצירת סיגרים איכותיים.

אחת מסדרות הדגל של המותג, Serie 1926, מציינת בשמה את שנת לידתו של המייסד. במסגרתה מוצעת הסדרה המשפחתית Padron Family Reserve, ובה חמישה סיגרים – מס' 44, 45, 46, 50 ו-85 – שמספריהם מציינים שנים שבהן חלו אירועים משמעותיים במשפחת פדרון.

סיגר מס' 45 מייצג את שנתו ה-45 של פדרון, המייסד, בעסקי הטבק. זהו סיגר מלא גוף, בעל עטיף שמנוני העוטף טבק ניקרגואני מיושן, שופע טעם וארומה. טעמים עשירים של שוקולד, אדמה, תבלינים ואגוזים. ארוז בקופסת עץ בת עשרה סיגרים.

ארץ ייצור: ניקרגואה | מילוי, אוגד ועטיף: ניקרגואה | ויטולה: טורו (6 x 52) | מחיר: 290 שקל

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן