על גל ההצלחה Screaming Eagle Cabernet Sauvignon 2012

מבקר היין הנודע ורב ההשפעה, וככל הנראה הנחשב ביותר בתחומו, רוברט פארקר, העניק בזמנו ליין הזה ציון 99, ואף הגדיר אותו "יין גדול ממש"

מבקר היין הנודע ורב ההשפעה, וככל הנראה הנחשב ביותר בתחומו, רוברט פארקר, העניק בזמנו ליין הזה ציון 99, ואף הגדיר אותו "יין גדול ממש". זה היה אמנם בהתייחסות לשנת בציר 1992, אבל גם היין של שנת 2012 קוצר לא מעט מחמאות.

יקב Screaming Eagle המוערך נוסד בשנת 1986 על ידי ג'יין פיליפס, אשת עסקים נמרצת בתחום היין. ב-2009, כשהיקב כבר רכש לעצמו מוניטין, היא מכרה אותו למיליארדר סטֶן קרוֹנְק, חובב יין מושבע. היקב שוכן בעיירה Oakville שבעמק נאפה, "ארץ היין" של ארצות הברית, בשכנות ליקב Opus One המפורסם של מונדבי, כמו גדול בין גדולים.

היינן הצעיר ניק גיסלסון, בוגר המחלקה למדעי הגפן והיין באוניברסיטת דיוויס, הוציא מתחת ידיו יין אדום יבש נהדר. עשיר, בשל אך לא מדי, מתקתק מעט, מאוזן להפליא, עוצמתי. גדול ממש, כהגדרתו של פארקר. יין צעיר עדיין, מלא חיים עכשיו ולעוד עשרות שנים.

ארץ ייצור: קליפורניה, ארה"ב | זן: קברנה סוביניון | מחיר: 3,200 דולר

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן