פינוק בדולומיטים

מבט מהמלון אל העמק והעיירה Merano
מול הנוף המהמם של הרי הדולומיטים, בדרום חבל טירול, יש מלון בוטיק מקסים על צלע הר, משולב בהרמוניה בסביבתו הטבעית. מלון מירמונטי. קשה למצוא, קשה לשכוח

נסתר מהעין ומוטמע בנוף פראי ורומנטי, על רכס הר בגובה 1,230 מטר מוקף ב-30 דונם של יער בהרי עיירת Hafling שבדרום חבל טירול, במקום שבו נושקות זו לזו איטליה ואוסטריה, שוכן לו מלון הבוטיק Miramonti, שפירוש שמו, בתרגום חופשי מאיטלקית, הוא: "צופה אל ההרים". ואכן, הנוף הפראי של הרי הדולומיטים נשקף כאן מכל עבר. יפה לא פחות הוא נוף העמק עם העיירה Merano שלמרגלות הרכס.

ההגעה אל המלון היא כמו להיות שותף לסוד. המראה המאופק למדי שלו, וההיטמעות בנוף הסביבה כאילו היה חלק בלתי נפרד ממנה, הם התגלמות האותנטיות. המלון בנוי בסגנון אדריכלות אלפינית משנות ה-70. הכניסה אליו חושפת עיצוב מהדרגה הראשונה, באיכות ויוקרה מאופקת, כשברקע נשקף הנוף המרהיב בכל עונות השנה, ולכל עונה מראה ייחודי משלה.

בני הזוג כרמן וקלאוס אלבר. אירוח אישי ואוירה ביתית

המלון הוקם בשנת 1932, וב-2012 עבר לידי בני הזוג כרמן וקלאוס אלבר, שהעניקו לו חיים חדשים, עם עיצוב מוקפד לפרטים, שעושה שימוש באלמנטים של הטבע שמסביב בשילוב עם היתרונות של המודרניזציה והטכנולוגיה העכשווית. כך הם יצרו מקום אידיאלי, המשלב את אהבתם לטבע עם תשוקתם להעניק אירוח אישי ברמה גבוהה וליצור לאורחי המקום אווירה ביתית בכל ימות השנה.

במלון 36 חדרים וסוויטות מרווחים, שמכולם נשקף הנוף האינסופי. הלובי, בעיצוב איטלקי, יחד עם מתחם הבר ומתחם האירוח הכולל אח לימי החורף הקרים ועם המסעדה המשקיפה אל הנוף המרהיב – כל אלה משרים במקום אווירה ייחודית. טיפולי הגוף במתחם הספא, הבריכה המקורה והמחוממת המשקיפה אל הנוף, הסאונה והג'קוזי תחת כיפת השמים משלימים את חוויית השלווה ותחושת הניתוק האולטימטיבי.

hotel-miramonti.com

מסעדת המלון, הממוקמת על צלע ההר אל מול הנוף, מנוהלת על ידי השף מאסימו גרוֹמל, המופיע ברשימות מדריכי "מישלן" ו-“L’Espresso” ומשימתו להסב חוויה קולינרית עם פרשנות אישית המתמזגות היטב בנוף ובאופיו של המלון. מרפסת התצפית הסמוכה למסעדה ולמתחם הספא מהווה מקום נפלא להתייחד עם הטבע עם כוס שמפניה וסיגר.

hotel-miramonti.com

למעוניינים לשלב פעילות חווייתית בטבע מציע המלון מגוון טיולים רכובים ורגליים, וכן 600 ק"מ של שבילי אופניים ביער. בעונת החורף יוצאים מהמלון שאטלים אל הרכבל המוביל לאתר הסקי הסמוך, Merano 2000. אורחי המלון יכולים אף ליהנות מ"תרפיה ביער" (Forest Therapy) – לחוות בעובי היער את הצלילים והמראות הקסומים. מלבד כל אלה אפשר גם לשלב ביקור בעיירה Merano, באירועים חווייתיים של טעימות יין ודוכני אוכל מקומי וביקבים הפזורים באזור ולפוליצ'לה, מרחק שעה נסיעה, עם חוויה קולינרית במסעדות איטלקיות אותנטיות.

hotel-miramonti.com

וכשחוזרים מהטיול אל המלון נעטפים שוב באווירתו המיוחדת, שמבטאת דרך חיים של היטמעות בטבע עם הנאות החיים. אבני היסוד של המלון הזה הם המיקום הפנומנלי בלב היופי של הטבע, יחד עם האירוח האישי החם של בעלי המלון, כרמן וקלאוס, אשר הגשימו את המטרה שהציבו לעצמם – שהמקום הקטן והנחבא הזה יהיה מקום עם נשמה גדולה ובלתי נשכח.

St. Kathrein Str. 14 | Via S. Caterina 14
I-39010 Hafling/Avelengo | Merano/Südtirol/Alto Adige

Phone: +39 0473 27 93 35

info@hotel-miramonti.com | www.hotel-miramonti.com

הרשמה לניוזלטר של סיגאר

    Shopping cart

    0

    אין מוצרים בסל הקניות.

    Hit Enter to search or Esc key to close
    האם את/ה מעל גיל 21?
    הכניסה לאתר מותרת מגיל 21 בלבד

    בכניסה לאתר זה הנני מאשר ומצהיר כי: (1) הנני בגיר אשר מלאו לו 21 שנים לפחות; (2) הנני מבקש, מראש ובכתב, להיחשף לפרסומת למוצרי עישון בלא חוזי (video) או שמע כלשון סעיף 3(ב)(5) לחוק איסור פרסומת והגבלת השיווק של מוצרי טבק ועישון, תשמ"ג-1983.

    הנני מבקש לצפות בתכני האתר, וכן מספק את הצהרתי זו, באופן חופשי ותוך הבנה מוחלטת ומלאה של מעשיי והשלכותיהם ולא תהא ו/או למי מטעמי כל דרישה ו/או תלונה ו/או בקשה ו/או תביעה כלפי מפעילי האתר ו/או בעלי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לתוכן האתר, לרבות התוכן השיווקי, הפרסומי והאינפורמטיבי המצוי בו.

    דילוג לתוכן