שיתוף פעולה של S.T. Dupont ומותג האופנה Casablanca לטובת חובב הסיגרים
המותג הצרפתי ממשיך במסע היצירתי שלו. בסימן שיתופי פעולה עם עולם האופנה – קארל לגרפלד, The Row וסן לורן – S.T. Dupont פונה כעת לעולם החדש ומשתף פעולה עם מותג האופנה הצעיר Casablanca, בהשראת עולם הספורט, והטניס בפרט, בגישה המודרנית.
המותג Casablanca נוסד בשנת 2018 על ידי Charaf Tajer, שהשיק אותו בהשראת שילוב של השורשים הפריזאיים והמרוקאיים שלו, והציג פריטי לבוש נוחים מחומרים יוקרתיים (חולצות מכופתרות מבד משי קליל וצבעוני הן סימן ההיכר שלו). הוא התמקד תחילה בבגדי גברים, אך במהרה התרחב גם לבגדי נשים, מוצרי עור, תכשיטים, משקפיים והנעלה. כשדוגמניות-סלבריטאיות כמו ג'יג'י חדיד וקנדל ג'אנר לבשו את הפריטים שיצר, הפופולריות של המותג פשוט נסקה.

הקולקציה החדשה L’art Du Sport (אמנות הספורט) של S.T.Dupont ו-Casablanca מתמקדת באסתטיקה של הטניס, משולבת במוטיבים של התרבות ההלניסטית העתיקה ובפַּלֶטת צבעים אותנטית ואיורים מצוירים ביד. בהיותו חובב סיגרים נלהב ואספן מציתים עתיקים, יצר טַגֶ'ר שני ליינים בתוך הקולקציה: Tennis, המוקדש לספורט הלבן, ו-Mosaic, בהשראת יוון העתיקה.
הליין Tennis כולל מצית Ligne 2, יומידור, מאפרה ונרתיק לשני סיגרים – כולם מעוטרים בריבועי לכה צבעוניים עם איורים של שחקני טניס, המזכירים את סגנון הציור על אמפורות יווניות של קרמיקה עתיקה.

בליין Mosaic, הפסיפס, טכניקת נוי קדומה, מקבל כעת ביטוי עדכני בידי אמני הלכה של S.T. Dupont. מלבד מצית Ligne 2 הקלאסי, יש בלַיין מציתי Biggy ו-Slimmy, שנוספו באחרונה לרפרטואר של המותג, ולצדם קוטם ומאפרה, המעוטרים בגילוֹשֶה – עיטור קווי פסיפס מתכתי, או בדוגמת פסיפס, מצופה בשכבת לכה שקופה.

שורה תחתונה: שילוב אלגנטי בין ספורט, תרבות הלניסטית ועולם הסיגרים
מחירים: Tennis – מצית 8,140 שקל, יומידור 4,725 שקל, מאפרה 1,840 שקל, נרתיק 1,365 שקל. Mosaic – מצית "ליין 2" 8,140 שקל, מצית "ביגי" 2,100 שקל, מצית "סלימי" 1,630 שקל, קוטם 1,210 שקל, מאפרה 1,840 שקל