למקלארן יש חטיבה בשם Ultimate, אשר מרכזתאת הדגמים הכי מטורפים של היצרנית, והדגם Elva הוא אחד מהם. מכונית שלא צריכה יעד לנסוע אליו ולא מתרגשת ממסלול מירוצים. נוצרה כדי לתת לבעליה דבר אחד ויחיד: סיפוק מחוויית הנהיגה הטהורה ביותר שאפשר להשיג. בלי פשרות, הנאה נטו. הכוונה היא לגעת בקצות החושים ולגרות אותם בחיבור הישיר והמיידי ביותר בין הנהג למכונית ולסביבה. לנהיגה באוויר מלא ריח של יער אחרי הגשם, כשרעם המנוע מהדהד בין העצים. קלה באופן בלתי נתפס וחזקה במידה ממכרת.
הצורה של Elva משרתת את הייעוד שלה, ונועדה לחתוך דרך האוויר, במינימום התנגדות וגרר. לשם כך היא מצוידת במערכת ניהול זרימת אוויר אקטיבית, אשר מתעלת את זרם האוויר מעל לקבינה הפתוחה ומשאירה את הנהג והנוסעת המבוהלת שלצדו בתוך "בועה" של אוויר רגוע. וזו גם המכונית הקלה ביותר שמקלארן יצרה מאז ומעולם.
למנוע הם קוראיםSena,כשמו של נהג הפורמולה 1 האגדי, והוא מפיק 815 כ"ס מ-V8 כפול מגדשי טורבו בעל נפח ארבעה ליטרים. מהיר יותר ממכונית הפורמולה של סֶנה עצמו. התאוצה תביא את המכונית ל-200 קמ"ש ב-6.7 שניות.
המבנה הייחודי של המכונית מאפשר שילוב מקורי של פאנלים מקרבון,אשר עולים ומתמזגים לתוך תא הנוסעים–הגבולות מיטשטשים במעבר מן הפנים לחוץ.
Elva הופקה במהדורת ייצור מוגבלת,בת 399 יחידות בלבד.
שורה תחתונה: המכונית השלישית בחנייה
מחיר: 1.4 מיליון ליש"ט
למכוניות חדשות נוספות היכנסו כאן