סדנת Steed מאריזונה מתמחה בשיפוץ אופנועי הארלי דיווידסון, תוך שהיא מעניקה להם עיצוב רדיקלי ומשביחה את ביצועיהם הדינמיים. המאפיין הבולט ביותר באופנוע זה הוא הצמיג האחורי הענק, Avon 300, שרוחבו הִצריך בנייה מחדש של הזרוע האחורית כדי לאפשר מעבר רצועת ההינע לצד הצמיג הקולוסאלי. באותה הזדמנות עוצבה הזרוע עם לולאה מסוגננת, שיהיה על מה להסתכל…
המתלה האחורי מתבסס על בולם זעזועיםMonotail , המתחבא מתחת לאוכף הרוכב. שלדת Monoglide הייחודית מאפשרת תמרון מצוין ויציבות במהירויות גבוהות, בין השאר הודות למזלג קדמי הפוך המגדיל את קשיחות חרטום האופנוע. מכל הדלק המוארך צבוע בשחור "פנינה" ומתחבר בהרמוניה עם אוכף הרכיבה, והאופנוע נקי מכל מכלול מיותר. הקווים הטהורים מודגשים על ידי היעדר מחוונים וצגים; התצוגות הנדרשות – מהירות, סל"ד, דלק, חום מנוע וכיו"ב – טמונות בתוך מכל הדלק ובתצוגה עילית המוקרנת על מראות הצד. הפנס הקדמי מחודד ובולט, זה חלק מהעיצוב.
מנוע ה- Quarterhorseשני ליטרים S&S החליף את מנוע הארלי המקורי, מספק כ-160 כוחות סוס ונהרות של מומנט. תיבת שישה הילוכים מאפשרת שיוט רגוע, גם בכביש המהיר. צינורות המפלט המוכרמים מגולפים ומקומרים, מתאחדים בתחתית השלדה. אף על פי שהמושב נמוך ורגלֵי הרוכב שלוחות קדימה, הכידון המונמך מאפשר תנוחת רכיבה טובה. בניגוד לאופנועי קסטום רבים המוותרים על שימושיות לטובת העיצוב, ה-Steed Quarterhorse מתאים לרכיבה למרחקים בינוניים וארוכים, למרות הופעתו המוחצנת.
שורה תחתונה: קסטום ביצועים רחב ירכתיים
מחיר: לא פורסם. תרומה למקדש El Zaribah