מכונית החלומות שלי היתה מאז ומתמיד הלמבורגיני דיאבלו, וכל שרציתי הוא להיות הבעלים שלה". כך אמר אֶמַנוּאֶל קולומבּיני, מבעלי סדנת אצ'נטריקה במילנו, שהגשים את החלום ולקח אותו צעד קדימה. סביר להניח כי כל מי שהיה נער בשנות ה-90 הדביק על הקיר בחדרו פוסטר ענק של הלמבורגיני דיאבלו, שהיתה אם כל המכוניות האקזוטיות הנחשקות. היא שילבה עיצוב זוויתי חד וספורטיבי ששידר כוח ונוכחות עם לוגו השור בחרטום, יחד עם רשימת ביצועים נפלאה לאותם ימים, בזכות מנוע V12 אחורי בנפח 5.7 ליטרים והספק שהתקרב ל-500 כוחות סוס.
קולומביני לא הסתפק בכך ושדרג את הדיאבלו בכל פרמטר אפשרי, אך הקפיד לעשות זאת במגע קסם ששמר עליה קרובה לגרסה המקורית, מתוך כבוד לסדנת גאנדיני שאחראית לדגם האקזוטי הכי מזוהה עם שנות ה-90. המכונית שונה במידותיה מהדגם המקורי, כדי שתוכל לתמוך בביצועים המשופרים. הדבר היחיד שלא השתנה הוא נפח מכל הדלק, שנותר מאה ליטר.
הסדנה סחטה מהמנוע 550 כוחות סוס, ובזכות תיבת הילוכים חדשה ומחשב ניהול מנוע, המכונית יורדת מתחת לארבע שניות בזינוק למאה קמ"ש ומהירותה המרבית עולה ל-335 קמ"ש. קולומביני השתמש במכונית "תורמת איברים" למימוש התרגיל הטכנולוגי, שכולל עיצוב מעודכן ומכלולים מודרניים תומכי ביצועי-על כאלה. אם ברשותכם למבורגיני דיאבלו ישנה, זאת ההזדמנות לשפץ אותה כלבבו.
שורה תחתונה: בית ספר לשיפור אקזוטיקה
מחיר: כ-1.3 מיליון דולר