עשרים שנה חלפו מלידתה של CC8S המכונית החשובה ביותר של קוניגסג, שנקראת על שמו של מייסד החברה. כעת, בהגיעו לגיל 50, החליט כריסטיאן קוניגסג לחזור אל המכונית ההיא ולשדרג אותה, ולהקדיש את שמה ליום הולדתו. "רציתי ליצור מכונית שמכוונת כולה לנהג בלבד". וכמו בדגם One:1, גם הפעם מדובר במכונית עם יחס זהה בין המשקל לכוח המנוע, שמתייצבים על 1,385 כ"ס/ק"ג. התוכנית המקורית היתה לייצר חמישים מכוניות, אבל בהמשך נוספו עשרים.
עם כל הכבוד לCC8S-, המכונית החדשה לא חולקת איתה שום דבר והיא נחשבת שיבוט של קוניגסג ג'סקו המופלאה. אחד הדברים המיוחדים בה הוא תיבת ההילוכים, שמאפשרת בחירה בין תשעה הילוכים אוטומטיים או שישה הילוכים בתפעול ידני, ומכאן שהיא המכונית הידנית המהירה בתבל, כי בלִבה של המפלצת השוודית פועם מנוע טורבו בנפח חמישה ליטרים שדוחף אותה למאה קמ"ש תוך 2.5 שניות עד למהירות 450 קמ"ש.
העיצוב שלה לא נועד לאפשר מקום לנהג למתוח את הידיים ואת הרגליים, אלא ליצור כלי רכב סופר-אווירודינמי, פרי מוחו של סשה סליפנוב, יליד גאורגיה שהגיע לפרויקט בקוניגסג ממחלקת העיצוב של בוגאטי. התוצאה של העבודה שלו מוגדרת כשלמות, ולא רק בחלק החיצוני כי אם גם בעיצוב הפנימי, שמכוון רק לנהג, על מנת שזה לא יהיה מסוגל להוריד את הידיים מההגה ורק יחייך כל הדרך.
שורה תחתונה: ההפתעה הסקנדינבית הכי חזקה לחובבי נהיגה
מחיר: כ-3.65 מיליון דולר